Konzultant ekonomického programu OMEGA v Bratislave

Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu, ktorý pomáha našim zákazníkom pracovať s našimi ekonomickými softvérmi? Ak áno, je to pre Vás možnosť pridať sa k nám.

Čo ťa u nás čaká?

- riešenie požiadaviek našich zákazníkov používajúcich program OMEGA a OLYMP,

- podpora zákazníkov - konzultácie v zákazníckom centre, konzultácie u zákazníkov, telefonické konzultácie, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,

- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,

- príprava príručiek a článkov pre užívateľov,

- odborná pomoc pri riešení obchodných prípadov,

- telefonické kontaktovanie existujúcich zákazníkov,

- mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.

Čo očakávame?

- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby ste sa už stretli a skamarátili so základmi mzdového a podvojného účtovníctva,

- znalosť personalistiky a mzdovej problematiky vítaná,

- prax na pozícii mzdára/mzdárky, personalistu/personalistky výhodou,

- znalosť podvojného účtovníctva výhodou,

- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,

- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,

- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,

- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú klienti spokojní,

- dobrá znalosť práce s PC,

- vodičský preukaz sk. B - ochota navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia,

- ochota učiť sa a napredovať, vylepšovať veci a postupy,

- vytrvalosť pri dosahovaní cieľov, vlastná motivácia doťahovať veci.

Čo ponúkame?

- plat min 1000€ brutto/mesiac, ak už máš v tejto oblasti skúsenosti a zaujmeš, môže to byť aj via,

- práca v úspešnej a stabilnej firme s 25-ročnou tradíciou,

- samostatnosť v organizácii práce a priestor na sebarealizáciu,

- príjemná firemná kultúra,

- bohatý sociálny program.

Informácie o výberovom konaní

Ide o trvalý pracovný pomer. Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi ak pripojíte aj motivačný list, prípadne video.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Termín nástupu možný ihneď.

Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami. Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti.

Kto sme?

KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová firma zaoberajúca sa už od roku 1995 vývojom a predajom softvérov zameraných na ekonomiku (programy ALFA plus, OLYMP a OMEGA, NEO, ONIX, TAXA, iKROS), stavebníctvo (program CENKROS 4) a znalectvo (programy HYPO a MEMO). Programy používa už takmer 90 tisíc zákazníkov a v posledných rokoch sú najpredávanejšími balíkovými softvérmi vo svojej kategórii.

Udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov na účel tvorby databázy uchádzačov po dobu 3 roky od ich poskytnutia     Viac info


KROS a.s. spracúva Vaše osobné údaje za účelom vyhodnotenia a uzatvorenia výberového konania, do ktorého záujemci zaslaním svojho životopisu vstupujú na dobu do vyhodnotenia výberového konania, najdlhšie však na dobu 3 rokov od doručenia životopisu. Vaše údaje budú spracované v interných systémoch poučenými pracovníkmi po dobu platnosti výberového konania a nebudú ďalej poskytnuté žiadnym tretím osobám. Po uplynutí tejto lehoty je KROS a.s. povinný údaje zlikvidovať spôsobom uvedeným v zákone. Viac o ochrane osobných údajov.